Julafton del 1

Nu kommer det lite bilder från våran julafton, har väldigt många bilder från julafton så jag kommer inte lägga upp alla på bloggen. Men dom jag ska lägga på bloggen kommer jag dela upp i olika inlägg.

Sen jag träffade Johan 2007 så har vi firat alla jularna ihop. Vi har gjort så att på julafton har vi vart varannat år hos min familj och varannat år hos Johans familj, och den familjen vi inte är med på julafton är vi med på juldagen. I år firade vi julafton med min familj, då firar vi med min mamma, hennes sambo Emma & mina 3 systrar, mormor, morfar, morbror, moster & hennes man och mina 2 kusiner. I år blev det lite annorlunda för Emmas familj skulle vara med oss och fira också :) Så Emmas föräldrar, syster med familj & hennes 2 bröder med familjer kom till Uddevalla från Piteå & Stockholm. Dom hade bokat några rum på ett vandrarhem nere vid vattnet på Gustavsberg där dom skulle bo under julhelgen. Eftersom vi skulle vara så många på julafton så hade vi bestämt att vi skulle vara i lokalerna på vandrarhemmet och fira jul. Vi var 25 stycken om jag inte har räknat fel.

Lite kort om var och med vilka vi firar jularna. Dom flesta som läser bloggen kanske redan vet, men för er som inte visste så vet ni nu. Här är några bilder på hur fin Lucas var på julafton i skjorta & slips, han var så söt ♥ Även ett par bilder på mig, har dock ingen helbild tyvärr.. Men jag hade röda strumpbyxor, en svart klänning, rödmålade naglar, plattat hår & ett rött hårband med rosett.



Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma och gravid.

Ni är så fina <3

2011-12-27 @ 14:16:55
Postat av: Nora

Så fin lucas var i slips å allt!! :)

2011-12-27 @ 15:25:54
URL: http://www.noraakare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback