Helgen

I lördags så åkte vi ut till torp när Lucas hade sovit på förmiddagen, mamma, Emma & Mira skulle också dit så jag övningskörde ut. På torp blev vi bjudna på lunch av min mormor & morfar :) Sedan kollade vi i affärer, jag köpte röda strumpbyxor till julafton och så köpte vi 3 julklappar. Blev även lite mat från Ica också innan vi åkte därifrån, åkte hem till mormor & morfar en sväng för jag skulle skriva ut en sak (våran skrivare har gått sönder) och så blev vi bjudna på fika innan vi åkte hem. Då var det redan kväll så Lucas somnade ganska snart efter att vi kommit hem.
Så då blev det film.
Söndagen, fjärde advent, åkte vi hem till Lucas farmor & farfar. När vi kom dit vid 12 så fikade vi och sen lekte Lucas med farmor. Sen gick Lucas ut i skogen tillsammans med pappa, farmor & farfar för att hämta en julgran. Jag stannade inne för att plugga.. När dom kom tillbaka så hade dom hittat två fina granar. Sedan gjorde Carina en god köttgryta till middag och efter maten fortsate jag att plugga & Lucas såg på Karlsson på taket med farfar. Vid halv 7 åkte vi hem, Lucas somnade direkt i bilen. Gissa vad jag gjorde när vi kom hem? Jo jag pluggade ännu mer, kl halv 12 orkade jag inte mer så då gick jag och la mig.
Några bilder från skogen, Johan tog med kameran ut och tog några bilder.
Lucas ville också flyga när han hade sett på Karlsson på taket, så han "flög" runt med farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback