Tredje advent

Söndagen spenderades också hos svärföräldrarna. Jag & Lucas vaknade vid halv 8 och gick ner och tittade på barnprogram, dom andra sov fortfarande. Efter en stund gick Lucas och väckte pappa som kom upp och började duka fram frukost, blev en god 3 advents frukost med varm choklad och äggsmörgås! Lucas farmor, farfar & farbror Emil kom ner lagom till att frukosten var klar :) Sen blev det såklart julkalendern!

Innan Lucas somnade så lekte han massa med farfar. När Lucas somnade så gick Johan ut och skruvade på bilen, Carina & Roland gick ut i skogen för att plocka undan efter glöggkvällen och jag såg på en film. När Lucas sen vaknade så tog vi på oss kläderna och gick ut till Johan. Så åkte vi ut till Carina & Roland som var kvar vid grillplatsen, dom hade tänt brasan igen och så grillade vi korv & hamburgare :) Lucas åt en korv och sen hade han inte tid mer för han skulle leka i skogen!

På eftermiddagen så lekte Lucas med farmor & farfar. Och så badade jag, Johan & Lucas bubbelbad en stund, Lucas var helt vild i vattnet och när jag & Johan hade gått upp så hade han hela stora badkaret för sig själv :) Innan vi åkte hem så åt vi risgrynsgröt som Carina hade gjort. Lucas deckade i bilen så fort vi började åka. En väldigt mysig helg!!





Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh, det finns ju snö däruppe! Och Lucas vågar leka i den, var roligt :)

2011-12-13 @ 14:28:51
URL: http://familjendanielski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback