Tillbaka efter ett litet plugg-uppehåll

Nu är jag tillbaka, bloggen har hamnat lite (mycket) åt sidan nu.. Anledningen till det är att förra veckan var sista hela veckan i skolan för mig och jag hade en del att plugga för att bli klar, gjort några sista prov. Så jag la tiden på skolan & Lucas vilket gjorde att jag inte hade tid till bloggen den veckan. Men nu ska det bli bättre med uppdateringar här tänkte jag för nu ska jag inte till skolan mer detta året, och det är sååå skönt!! Idag tog jag & Lucas jullov ♥

Eftersom det har blivit mycket plugg så har vi inte hunnit hitta på så speciellt mycket. Det har heller inte blivit så mycket bilder tagna under den veckan, men jag tänkte iaf uppdatera lite snabbt om helgen som vart.

I fredags hade jag inga lektioner så Lucas var hemma. Blev massa mys, lek & film och så pluggade jag lite. Johan var borta hela dagen, först på jobbet från 7-16 och sån åkte han iväg på julbord med jobbet och kom inte hem försen halv 3 på natten. Så jag & Lucas hade en myskväll bara vi 2 ♥ Vi köpte en pizza som vi delade på och så såg vi på Lucas favorit film Ice age & åt godis :) När han somnade vid 8-halv 9 så såg jag på den nya Irene Huss filmen - Jagat vittne innan jag gick upp och la mig bredvid Lucas.


En nöjd kille på väg från affären med godis


Fredagsmys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback