Shopping i Göteborg

Detta köpte jag i Göteborg igår. Först var vi i Nordstan och sen åkte vi en sväng till Ikea. Tanken var ju att jag skulle köpa julklappar, men så blev det inte riktigt. Det mesta jag köpte var till mig, Lucas eller Johan. Jag lyckades köpa en julklapp och den är till Johan, jag tror inte att han brukar läsa min blogg men jag vågar inte chansa med att skriva vad jag köpt ifall han går in här innan jul.


I Nordstan köpte jag en burk till kakor/muffins, jag har letat efter en fin, stor burk som jag kan använda när jag har bakat och äntligen hittade jag en. Så då kunde jag inte låta bli att köpa den även om det var julklappar jag skulle köpa och inte saker till mig.

Sen köpte jag även en kajal till mig, julklappen till Johan och en gosedjursgris till Lucas. Han hittade den grisen på åhlens och tyckte så mycket om den så jag kunde inte låta bli att köpa den till honom.




På Ikea köpte jag hyacinter, 3 stycken men bara 2 på bilden. En liten julbock till Lucas, ramar, ljus & batterier. Köpte även en liiiten vit leksaksråtta till katten och 4 böjbara skärbrädor som Johan & hans kompisar skulle använda till stänkskydd
(?) på deras rallybil (inte med på bild). Sakerna från Ikea hade jag redan bestämt att jag skulle köpa innan vi åkte.

Kommentarer
Postat av: Lina

Skärbrädor som stänkskydd låter ju underbart! Fanns det olika färger också?

2011-12-04 @ 20:41:14
URL: http://mylifeasme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback