Seg måndag...

Sitter just nu i skolan, har webbdesign nu. Imorse när jag vaknade vid halv 7 så var jag så himla trött och det är jag fortfarande.. Är en riktigt seg dag idag, regn & grått ute.. Så efter skolan när jag hämtat Lucas så får det bli mys hemma i soffan! Vi har iaf haft en väldigt mysig helg!! Vi åkte till Lucas farmor & farfar i Ed i fredags eftermiddag och kom hem igår kväll kl halv 9 på kvällen.

Vi har ätit god mat, haft glöggkväll i skogen, grillat korv och haft det väldigt trevligt! Bilder kommer när jag hinner. Nu ska jag fortsätta med webbdesignen för nu har läraren kommit tillbaka så att jag kan få hjälp med en sak som jag fastnat på. Hoppas ni får en bra dag!!


Min lilla skrutt i torsdags ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback