Måndagen

Igår hade jag sista dagen i skolan, gjorde sista svenska B provet i litteraturhistoria. Har inte fått reda på hur mycket poäng/betyg jag fått än men jag fick iaf veta att jag klarat provet vilket känns skönt! Sen lämnade jag in det sista & redovisade mitt projektarbete för läraren.

När det var klart så gick jag hem och åt lite mat innan jag gick för att hämta Lucas på dagis. Det har fortfarande inte kommit någon snö här :( Väldigt tråkigt tycker jag.. Men igår regnade det iaf inte, det var ganska kallt ute. Så de går kanske åt rätt håll iaf. Vi gick till lekplatsen och lekte en stund och så kollade vi på båtarna i hamnen. Efter det gick vi hemåt, vi bor ju inte alls långt från lekplatsen men det tog en stund att gå eftersom Lucas skulle plocka upp alla pinnar och stenar som han hittade och kasta i bäveån som går längs vägen hem. Men det var mysigt med en liten promenad i Lucas tempo :) Passade på att ta lite bilder också, men dom kommer i ett annat inlägg.

Här kommer iaf lite bilder från när vi gick från dagis till lekplatsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback