Levande julkrubba

I onsdags vid 2 så åkte jag & Lucas till torp tillsammans med Emma & Mira :) Det blev inte så jättelång stund där, men jag lyckades köpa en julklapp och ett rött nagellack till mig. Sen vid halv 4 så gick vi en rask promenad till herrestads kyrka där vi mötte upp mormor & morfar. Där kollade vi på den levande julkrubban :) Det var mysigt som vanligt, men det hade vart ännu mysigare om det hade vart snö. Lucas tyckte att det var roligt med djuren, dom hade tagit dit en åsna, någa får och en kamel som var med i julspelet och som barnen även fick klappa efteråt :) När det var slut så gick vi hem till mormor & morfar och fikade & lekte tills mamma kom & hämtade Emma & Mira och Johan hämtade mig & Lucas.






Kommentarer
Postat av: Sandra, Novalie och bebis i magen

Va mysigt!

2011-12-10 @ 12:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback