Våran fredag

Som vanligt ligger jag lite efter med uppdateringen.. Men nu kommer lite uppdatering från våran fredag. Johan va ju ledig hela den veckan (sista semester veckan) men tisdag-torsdag va han i Ed och grejade med bilen. Men på fredagen så var han hemma med Lucas :) Jag gick till skolan, började halv 9 och slutade 11. När jag kom hem så sov Lucas och sen åt vi lunch när han vaknade. Vi städade hela lägenheten under dagen och sen tog vi det bara lugnt och såg på Emil i Lönneberga, Lucas nya favorit film. Nu är det både Pippi och Emil som gäller!

På kvällen fick Lucas va uppe lite längre och så åt vi tacos och såg på film, mys! ♥


Mina fina killar ♥

Vi såg på "Hur många lingon finns det i världen". Den var jättebra, en underbar film med både glädje, sorg, drömmar, besvikelse och kärlek! Har ni inte sett den, så se den!

Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Vad mysigt ni ser ut att ha det!

Vi såg filmen ifråga igår. Tyckte den var jättebra, och som jag grät på begravningen när de sjöng!

Mycket glädje och sorg.

Hoppas att ni har en bra dag! Kramar

2011-08-29 @ 10:57:42
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Filmen var så jävla bra så jag måste köpa den, vill kunna se den flera gånger. Underbara människor.



fan va gott med tacos, det var evigheter sen jag åt.

2011-09-01 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback