Tredje dagen på husvagnssemester. Onsdag kväll (3/8-11)

I onsdags efter att vi vart på stranden så ramlade Lucas och skrapade upp benet och fingrarna :( Det blev liite bättre med plåster på och sen glömdes det bort när vi gick och köpte glass! :) Kom på att vi grillade innan vi gick och köpte glass, men det har jag inga bilder på.



Vi köpte varsin mjukglass, den lilla bägaren valde vi och det var hur mycket glass som helst. Undra hur mycket det var i mellan och stor bägare då?! Kan säga att jag & Lucas inte orkade äta upp hela våra mjukglassar..


Efter glassen så gungade vi på lekplatsen och sen va Lucas trött så då spelade jag & Johan minigolf medans Lucas vilade i vagnen. Johan vann med 6 slag mindre..


Dom hade ett uppträdande med 4 stycken som sjöng och dansade, massa gamla låtar som jag & Johan lyssnade på när vi va små.


När vi kom tillbaka till husvagnen så somnade Lucas. Jag & Johan satte oss utanför husvagnen och kollade på film från datan och åt godis :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Larsson

Vilken mysig semester ni tycks ha haft! :) Kan du inte lägga upp lite bilder från Andreas kalas i söndags? Är nyfiken på vad ni gjorde. Kram

2011-08-09 @ 14:10:15
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Tack så mycket =)



Stackars liten. Inte lätt att slå sig när man är liten!



Nu kan du förresten tävla om en höstmössa inne hos mig. Slängde in en tävling såhär på kvällskvisten =)



Kramar

2011-08-09 @ 20:46:52
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback