Tisdag

I tisdags va jag ju fortfarande ensam hemma eftersom Johan & Lucas sov över hos Johans föräldrar. Jag sov ända till halv 11, kommer inte ihåg när jag sov så länge sist.. Sover inte ens så länge när vi har haft fest till 3 på natten. Visst va de skönt att sova så länge, men ändå inte.. Känns som om man sovit bort halv dagen och så blir man slö.. Ja tycker om att gå upp vid 8 ungefär, inte för tidigt och inte för sent. Menmen, ja åt frukost, läste lite bloggar och såg lite på tv. Sen började jag städa lägenheten, lika bra att passa på när de inte är någon som drar ut allt direkt.

Lite senare på dagen så kom Emma, Sara & Mira hit :) Dom ville kolla på katterna. Och strax efter att dom kommit så kom även Johan & Lucas hem och så kom Frida hit också :) Så från att vart ensam hemma till att få hit nästan hela familjen va et stort + eftersom ja gillar när de händer saker runt omkring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback