Städa, baka, jobba

Ursäkta för dålig uppdatering idag. Hade ju tänkt lägga upp bilderna från igår, men jag har verkligen inte haft tid..

Morgonen började med städning av lägenheten, sen åkte Johan & Lucas iväg och kollade på nåt rally i Trollhättan. Jag tog bussen för att möta upp tjejen som jag är kontaktperson åt, så åkte vi hem till mig. Vi hade bestämt att vi skulle baka idag, så vi började med att göra en kladdkaka. När den var klar så gjorde vi 2 plåtar med schackrutor och sen gjorde vi även 2 plåtar med hallongrottor. Blev klara runt 3 och då gick vi och käkade på donken innan vi tog bussen hem till henne igen och så kom Johan och hämtade mig.

När vi kom hem så hann jag inte göra mycket mer än att pussa lite på Lucas och göra smörgåsar. Sen fick jag cykla iväg till jobbet. Så nu sitter jag på jobbet, har vart här en timme typ. Ska jobba till 22 ikväll. Har vart en bra dag, men tråkigt att jag knappt fått se mina killar nåt.. Men Lucas har haft en superbra dag med pappa, han va jättenöjd när han kom hem och sa att dom hade kollat på bilar :) Och imorn är vi hemma alla 3 tillsammans!

Ne nu ska jag inte sitta här längre. Men det blir som sagt inga bilder från igår, kanske kommer imorn istället. Hoppas ni har haft en bra lördag!


Bild från öland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback