Söndag

Sitter på jobbet nu, har 1½ timme kvar. Det har inte gått nåt roligt på tv under kvällen och det har vart trist väder så att man inte vill vara ute så det har gått rätt segt fram till nu. Om en liten stund börjar Wallander iaf så har man ju iaf nåt att kolla på, men den kommer vi ju inte hinna se klart innan vi slutar.

Idag har Mamma, Emma & Mira vart hos oss och ätit mat :) Annars har det inte hänt så mycket denna söndagen. Det är sista dagen på "sommarlovet", imorn börjar skolan igen.. Känner mig inte jättetaggad men.. Hoppas på att det går fort fram till jullovet!

Ne nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite räksallad och se på tv. Så hoppas jag på att tiden går fort så att jag får cykla hem snart. Även om ja hatar att gå/cykla själv i mörkret..


Bild som Johan tog igår kväll. När jag va på jobbet så gick Lucas, Johan & Emil till strandcafét och åt glass. Vissa njuter medans andra jobbar, idag grillar dom medans jag jobbar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback