Ny header och bakgrund

Nu har jag slängt ihop en ny header, har haft den andra hela sommaren. Har vart trött på den ett tag nu men har varken haft ork eller tid att göra en ny. Men nu har jag gjort en ny, blev inget avancerat men lite nya bilder iaf tills jag kommer på något nytt jag vill ha. Tänkte även krama ur den sista sommaren här på bloggen men en blommig bakgrund också, sen får det bli något mer höstigt. Men ett litet tag till är det sommar, iaf här på bloggen! Ute verkar hösten tycka att det är dags att komma för regnet vräker ner. Men jag hoppas på några fina sommar
dagar till iaf, sen får hösten görna komma så att man kan gå runt i mysiga koftor och tända ljus i lägenheten!


Här är den gamla headern och bakgrunden. Vad tycker ni? Bättre förut eller nu?!



Kommer troligtvis ändra lite småsaker också, tex färg på rubriker och kanske byta lite bilder i menyn.
Finns ju alltid saker att pilla med på bloggen och jag blir ju som sagt aldrig riktigt nöjd + att jag tycker det är kul att göra nytt! Hopps ni gillar det iaf (tryck på F5 om ni inte ser det nya) :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

fint som vanligt =)

2011-08-19 @ 12:05:13
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra & Novalie

Lika fin som alltid. =) <3

2011-08-24 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback