Emaus, torp och god mat!

Igår hade jag inga lektioner så eftersom jag inte skulle vara i skolan så fick Lucas såklart vara ledig från dagis. På förmiddagen gjorde vi inget speciellt, men efter att Lucas hade sovit två timmar på förmiddagen så packade vi ihop lite saker och gick iväg och mötte upp Emma och Mira :) Gick upp till Emaus, det är verkligen UPP till Emaus för det är uppförbackar typ hela vägen.. Och jag som är så otränad va ju helt slut när vi kom fram :P





När vi kom till Emaus så åt vi lunch, Emma hade med pastasallad :)


Lekplatsen


Fika och kolla på djur :)


När klockan va strax efter 4 så gick vi hemåt. Johan mötte upp mig och Lucas med bil och så åkte vi ut till torp. Men Johan och Lucas åkte hem rätt snabbt igen så gick jag kvar tillsammans med mamma, Emma och Mira som också kom ut till torp. Vi kollade i massa klädaffärer och vi provade jättemycket kläder :) Jag köpte bara en keps till Lucas. Men jag vet att jag kommer få lite kläder i present när jag fyller på lördag ;)
När jag kom hem igen vid 8 så sov Lucas och Johan hade fixat mat, klyftpotatis, grillat kött och beasås. Det va supergott och hur härligt är det inte att komma hem till ett dukat bord? :)

Det blev en riktigt härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, såg pojkarna. Johan såg ut att inte ha någon aning om vad jag sysslade med när jag satt på Briggen och vinkade till Lucas när dom gick förbi ;)

2011-04-28 @ 12:43:48
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback