Tisdag kväll

Nu ska jag sova, tänkte bara göra en snabb uppdatering. Jag och Johan har precis sett klart på en Robin Hood film. Till middag idag åt vi grekisk sallad med kyckling, fetaost, tzatziki och vitlöksbröd, det är rikgit gott!


Myskille framför barnprogram, med leverpastej smörgås och banan :)

Tidigare idag efter mellanmålet så badade Lucas som jag skrev i tidigare inlägg. Vi köpte en ny badbalja till honom igår, den är lite större än den gamla och så har den propp i botten så det är mycket lättare att tömma ur vattnet. Jag hade velat ha ett riktigt badkar till Lucas, men jag vet inte om det går att sätta in i vårat badrum.. Tråkigt, men än är Lucas iaf nöjd med en badbalja och så kan han ju bada i badkar hos mormor och farmor :)





Hoppas ni har haft en bra dag! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback