Punka på cykeln

Nu ska jag strax gå och lägga mig, killarna sover redan. Jag har kollat lite på Anna Phil nu ikväll, Johan kollade också men gick och la sig nyss. Idag efter dagis/skola/jobb så åkte vi ut till torp och handlade lite mat, köpte även lite grejer på biltema. Så gjorde vi tacos till middag när vi kom hem.

Idag har jag vart i skolan mellan halv 9 och 2. Sen cyklade jag hem och lämnade lite grejer och sen strax före 3 cyklade jag iväg för att hämta Lucas på dagis. När jag hade kommit halvvägs, vad händer då? Jo jag får punka på framdäcket.. Jävla skit.. Så det var bara att vända och leda tillbaka cykeln hem och hämta vagnen istället.. (Johan köpte grejer och fixade mitt cykeldäck nu på eftermiddagen så nu kan jag cykla till dagis/skola imorn igen!)

Lucas ville som vanligt gå själv istället för att sitta i vagnen, han hoppade i vattenpölar och plaskade med pinnar :)


Väldigt roligt att hoppa i vattenpölar men mindre roligt att bli smutsig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback