Prov och vårväder

Nu har jag precis haft 2½ timmes programhanterings lektion, vi har arbetat med Excel. Och nu ska vi ha prov i programhantering, provet är uppgifter i Word. Så det blir väl 2-3 timmar till i skolan. Men sen ska jag hämta Lucas :)

Imorse när jag vaknade så va jag hur tröttsom helst, ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Men eftersom vi ska ha prov så gick ju inte det. Att det dessutom var mulet ute gjorde ju inte att jag blev piggare.. Men nu när klockan är 11 så känner jag mig faktiskt lite piggare och nu lyser solen ute, häärligt! Så när jag är klar med provet och hämtat Lucas så hittar vi nog på något skoj ute. Troligtvis går vi nog till någon lekplats, så är det någon som är sugen på att gå till en lekplats runt 2 så får ni gärna höra av er! Alltid kul med sällskap :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback