Påskpyssel

Nu är Lucas på dagis och jag ska strax äta lite lunch. Sen vid 1 ska jag upp till skolan, slutar vid 5 idag. Lite segt, men de är ju bara på onsdagar..

Jag fick faktiskt lite sovmorgon idag :) Lucas vaknade som vanligt strax efter 6, men istället för att väcka mig som han brukar så gick han upp och började leka (jag vaknade ju till lite när han gick upp, men somnade om igen). Han brukar ju gå upp och leka på morgonen, men han brukar alltid väcka mig och komma lägga leksaker i sängen. Men idag fick jag sova ända till halv 8, så skönt!

Sen tyckte Lucas (och jag) att det var dags att gå ner och äta frukost. Efter frukosten såg Lucas på barnprogram och jag tog en dusch. När jag hade gjort mig iordning så tog vi fram stora målar-lådan. Där finns det allt!


En 10 cm tjock bunt med papper i olika färger, en stor burk med kritor, vattenfärg, 9 burkar fingerfärg, penslar, lim, sax och en låda med 60 färgpennor.




Idag blev det påskpyssel!


Lucas gjorde (med lite hjälp av mamma) en jättefin kyckling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback