Lunch hos mormor och morfar

Igår när Lucas hade sovit så gjorde vi oss iordning och gick till bussen, mötte upp Frida, Emma, Mira och Ossi också. Så tog vi bussen ut till min/Frida/Miras mormor & morfar :) Dom hade köpt massa sallad från cactuz, några pasta&skinksallader och några räksallader som vi åt till lunch.



Efter maten blev det en sväng till lekplatsen som ligger 10 meter från huset. Lucas busade en bra stund med moster Frida. Det va inte lika varmt ute som de va i måndags, men ändå väldigt skönt ute :) Sen gick vi en promenad för mormor skulle köpa blommor. Det tog en stund att komma till affären för jag hade ingen vagn med till Lucas (tvättade den i måndags så den va blöt..)



Vid 6 tog vi bussen hem, Lucas va väldigt trött då och det va en bit att gå till busshålplatsen så jag fick bära honom hela vägen. Så jag va också rätt trött när vi satte oss på bussen :P Mötte upp Johan på stan och Emma & Mira gick hem. Lucas somnade rätt fort på kvällen och jag slängde mig i soffan, Johan gjorde pannkakor till oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback