Lucas & Ossi

Det blev en sväng till mamma & Emma förut efter att jag hämtat Lucas på dagis. Dom höll på att städa lägenheten när vi kom så jag och Lucas satte oss i vardagsrummet och lekte. När dom skulle dammsuga så gick jag och Lucas en promenad med Ossi, solen har ju kommit tillbaka nu så det är jätteskönt väder ute! :) Och när vi kom tillbaka så hade mamma gjort blåbärspaj som vi fikade på. Johan kom dit efter jobbet också.





Lucas & Ossi på promenad, Ossi sprang efter Lucas överallt och skulle kolla vad han gjorde!



Mammas prins ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fina ni är!



Då säger vi måndag då :) Kan ringa när jag är på väg ner mot stan, blir nog strax före 2. En tur till stora lekplatsen tackar vi inte nej till :)

2011-04-15 @ 10:43:19
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback