Lördag

Igår åkte Johan till jobbet för att greja med bilen, så det va bara jag och Lucas hemma när vi vaknade. Fick mig en sovmorgon ända till halv 9 och det är inte vanligt att Lucas sover så länge, så det va skönt! Efter frukost blev det bad för Lucas och sen myste vi i soffan framför barnprogram.

När Lucas sovit på förmiddagen så kom Frida till oss och så gick vi till stan en sväng. Sen tog jag och Lucas bussen till torp, först gick vi en sväng till leksaksaffären, där sprang Lucas runt och kollade på allt skoj. Sen så mötte vi upp mamma, Emma, Frida och Mira :) Vi började med lunch på subway :) Sen kollade vi i affärer, jag och mamma provade kläder på Gina tricot, jag hittade två fina tröjor på rean som mamma köpte till mig. Fast det är en födelsedagspresent. Kollade lite på H&M också och där hittade jag massa fina sommarkläder till Lucas, men jag köpte faktiskt ingenting. Så stängde affärerna och vi gick och handlade mat på Ica.


Lucas är nöjd inne på leksaksaffären



Det är väldigt roligt att köra egen vagn på ica :)


Mormor och morfar kom och hämtade Frida för dom skulle på nån dans uppvisning. Så jag och Lucas kunde åka med mamma, Emma och Mira hem för då fick vi plats i bilen. Vi åkte förbi våran lägenhet och så hämtade jag lite grejer och sen åkte vi hem till mamma och Emma. Där åt vi lite smörgås. Det blev lite senare i säng för Lucas än vanligt för han va inte trött. Men när han hade somnat så gjorde Frida en kycklingsallad som vi åt och så såg vi på en film. Men Lucas vaknade lite senare och ville se på film med oss, så han fick va uppe en stund till. Jag och Lucas sov över där för Johan va i Ed.


God kycklingsallad!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Härligt dag! Vilken fin tröja Lucas hade på sig. Önskade dem hade vagnar för barnen här med men dem har slutat med dem här, Novalie hade säkert älskat att gå med en egen kundvagn när vi handlar!

2011-04-03 @ 14:57:52
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback