Grillkväll

Sitter just nu i soffan, har kollat lite på one tree hill men nu ska jag stax sova. Idag under förmiddagen hände det inte något speciellt direkt. Jag städade lite, Lucas badade och så kom Frida hit och slingade mitt hår.

Men sen vid halv 4 kom Melissa & Vincent hit :) Vincent sov i vagnen ute på våran innegård, så vi satte oss i soffan med dörren öppen. Lucas målade och vi pratade. Efter en timma ungeför vaknade Vincent och ungarna lekte. Johan och Marcus kom från jobbet strax efter 5 och så började vi med maten. Marcus hade köpt med potatissallad och dricka och så slängde jag in klyftpotatis och morötter i ugnen och  gjorde en sallad och Johan grillade kött och gjorde tzatziki :)

Medans vi höll på med maten så lekte barnen på våran uteplats :) Sen kom dom och åt när maten va klar men dom satt inte speciellt länge innan dom gick ner för att gräva i gruset igen :P Blev en väldigt trevlig kväll med många skratt!


Vi har köpt ett nytt bord och nya stolar till uteplatsen som vi packade upp idag, killarna va först med att prova :P


Busungarna leker i gruset







God middag och trevligt sällskap = en bra kväll!


Två trötta killar leker i tältet

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Åh så gott och mysigt.. nu längtar man verkligen till sommaren så man kan grilla!

2011-04-21 @ 09:04:13
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha härlig bild du fick på mig och marcus båda gör någe konstiga miner haha

tack för en super mysig kväll!

2011-04-21 @ 09:58:16
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback