Freeedag!

God morgon! Sitter nu i skolan och programhanteringslektionen ska strax börja. Lucas hade så bråttom in till dagiset idag att jag knappt fick en kram. Igår blev han arg när jag hämtade honom från dagis, för han satt och målade när jag kom och det ville han inte sluta med. Så jag antar att han hade bråttom in för att fortsätta måla idag :P

Efter lektionen nu på morgonen så ska jag iväg och ha körlektion, hoppas att det går bra! Första gången med körlärare, jag har ju bara kört med mamma/pappa/morbror förut. Den lektionen är i 40 minuter och sen ska jag hämta Lucas och så ska vi troligtvis träffa Melissa och Vincent en stund :) Sen måste jag hem och göra mig iordning för Johan har planerat nåt hemligt som vi ska göra idag, jag är så nyfiken! Lucas ska vara med mormor, Emma och Mira :)

Nu börjar lektionen. Hoppas ni får en bra dag!


Mammas coola kille! I för stor keps och pappas skärp som går två varv runt magen :P (och jättesmutsig tröja efter dagis)


Kommentarer
Postat av: Lisa Larsson

Haha, vilken cooling ;)

2011-04-15 @ 09:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback