Bilder från helgen i Ed



Massa utelek i det fina vädret


Lucas fick massa påskägg under påskhelgen, med både godis & böcker :) (godiset är inte slut än på långa vägar, det finns massa kvar och ändå har jag och Johan smakat lite)


Lucas myser i soffan med faster Carro och Sebbe innan läggdags


På kvällen spelade vi golf, ingen riktig golf på bana utan vi spelade lite på tomten :P Först körde vi på tomten och så skulle man träffa i ett däck och sen slog vi ut mot åkern den som kom närmast brunnen. Jag har aldrig spelat golf i hela mitt liv (förutom minigolf och det är ju inte riktigt samma) men det gick faktiskt bra för att va första gången. Ja vann över Johan och han har spelat mycket mer än mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback