Måndagen den 13 september!

Idag gjorde vi lite olika rätter med rotfrukt på skolan. Rotmos, rotfruktsbiffar, rotfruktssoppa, ugnsrostade rotfrukter & rotfruktsgratäng. Det gjorde vi efter lunch och på morgonen hade vi arbetsmiljö. Lucas var på dagis mellan 9 och 14 idag, tror att det gick bra. Han blev lite gnällig när Johan kom men sen var han glad igen :) Johan passade på att städa bakom spisen och i ugnen och så packade han ett par flyttlådor när Lucas var på dagis :)

Efter skolan mötte jag Johan & Lucas på stan och så fikade vi på Lejas café.
Det är ju den 13 idag vilket betyder att jag & Johan har vart tillsammans i
3 år & 5 månader ♥
Så det blev en mysig fika i solen innan vi gick hem!
Nu ikväll har vi ätit klyftpotatis & kyckling med bearnaisesås och en hallonmilkshake till efterrätt :)
Nu ska jag snart sova, ska upp tidigt till tandläkaren och sen direkt till skolan.





Kommentarer
Postat av: Jenny- HaylieMama

Gud vad sugen jag blev på fika nu!



sv; tack för dina fina kommentarer :)

Bolibompa kommer klockan 05:30 - 15:00 på SVTB

2010-09-14 @ 21:55:43
URL: http://hayliemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback