Kaniner & torp

När vi kom hem från dagiset så somnade både Johan & Lucas direkt. Jag satte mig vid datan lite och så frågade Emma om jag ville hänga med till hennes kaniner. Så jag åkte med henne och gosade med kaninungarna och så släppte Emma ihop en hane med 2 honor för parning :) Nu har hon 4 vuxna kaniner, 2 lite äldre kaninungar och 2 små kaninungar :) Jättesöta allihop, men speciellt dom 2 minsta!





Efter att vi vart hos kaninerna så åkte vi till torp och åt tacobuffé :) Gick runt i lite affärer och kollade efter maten. Jag skulle bara köpa raggsockar till Lucas, men kom hem med raggsockar, strumpbyxor, kalsonger och sockar till Lucas och en bh & tights till mig :) Så handlade vi lite på ica innan vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback