Fredag

Idag har jag vart ledigt från skolan igen, Johan är fortfarande förkyld så jag fick gå med till inskolningen :) Lucas har vart gnällig och trött i stort sett hela dagen. Vet inte vad det är, om det är nya tänder på väg eller om han bara är inne i nån period. Vi får väl se. Idag så gick alla barnen ut på dagis så Lucas lekte i sandlådan och "körde buss" :)


Lucas favorit på dagislekplatsen :)

När vi kom hem så somnade han med en gång. Efter 1½ timme vaknade han igen och då åt vi pankakor som jag hade gjort. Johan åkte till Ed vid halv 4 och jag & Lucas gick ut en sväng, jag hyrde några filmer och så gick vi en sakta promenad hemåt. Lucas ville gå själv och då kommer man inte fram fort, men det gjorde inget för det var skönt ute :)




När vi kom hem igen så var det bara gnäll och skrik från Lucas, ingenting var bra. Jo när vi fikade lite så var han nöjd :P Dom två timmarna innan han skulle sova gick rätt långsamt idag.. Men nu sover min lilla älskling iaf, hoppas att han sover hela natten utan att vakna och att han är gladare imorn! ♥


Smörgås och dricka är bra när man är ledsen och trött!



Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

lilla sötungen :)

hoppas han är piggare å gladare idag ? :)

2010-09-04 @ 09:30:42
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback