FLYTTA

Nu börjar vi flytta om ca en halvtimme. Johans föräldrar, min pappa och mamma ska hjälpa till i nya & gamla lägenheten :) Och Emma och min mormor ska ta hand om Lucas och hunden Ossi under tiden och dom ska även laga mat till oss som flyttar :) Så himla bra med många som hjälper till! Troligtvis kanske mina systrar hjälper till också :)

Det står lådor äverallt i lägenheten nu, men ändå är inte allt nerpackat.. Men jag hoppas att flyttaen går fort och att vi slipper för mycket regn. Kommer nog inte bli så mycket uppdateringar nu under flytten, har nog inte internet i den nya lägenheten försen på måndag eller tisdag..

Men ni får ha en bra helg! Så hörs vi efter flytten :)




Lucas på Emaus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback