100909



Idag var jag hemma från skolan och vilade eftersom jag fortfarande va förkyld. Följde med och lämnade Lucas på dagisen vid halv 11, barnen var ute en liten stund innan dom skulle gå in och äta vid 11. Jag & Johan stannade några minuter innan vi sa hejdå och gick därifrån, Lucas bara vinkade och gick iväg och lekte med dom andra :) Medans Lucas var på dagis så åkte vi till baknen och tämde Lucas spargris och så köpte vi flyttlådor på clas olsson, det är ju bara 2 veckor kvar tills vi får nyckeln till nya lägenheten!! :D Sen åkte vi hem och åt lite mat, åkte tillbaka till dagiset vid halv 1, fröknarna hade sagt att vi skulle komma vid den tiden men sätta oss i personalrummet om barnen fortfarande sov. Så vi satt i personalrummet tills klockan var 1 och då kom en av fröknarna och sa att Lucas hade vaknat :) Han blev glad att se oss, men det hade gått väldigt bra på dagis! Dom hade ätit blodpudding och Lucas hade ätit mycket och sen hade han sovit i 1 timme & 15 minuter, så duktig han är min lilla prins! ♥

När vi kom hem så hade Emma precis kommit dit så hon stod utanför och väntade :) Mysigt att bara sitta och prata med henne i nån timme! Lucas kom fram till Emma när vi satt i soffan och ville upp, så la han sig i Emmas knä och myste :) När Emma gick så började jag laga mat, pannbiff med potatis & sås.
Nu ska jag snart sätta mig i soffan för att se på idol, Johan gick in i sovrummet för en halvtimme sen för att ge Lucas välling. Men han har inte kommit ut än, tror han somnade med Lucas :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

En med lite olika bilder på mig och familjen typ :)

Och så lite text, eller nått, haha :)

2010-09-10 @ 10:21:14
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är ju skitduktig och har jättefin design!

Ne ingen har sagt att dom kan fixa..

2010-09-10 @ 18:10:02
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh va gulligt! Det får du gärna! :D

2010-09-10 @ 19:09:31
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback