Mammas lilla sjukling ♥



I tisdags eftermiddag när jag hämtade Lucas från dagis så hade han ju feber. Han hade hög feber även på onsdagen, så vi har vart hemma och bara myst. Igår kväll kom Johan hem från Ed igen :) Han har ju vart där sen i söndags, så Lucas blev jätteglad att se pappa igen ♥ Igår så sov Lucas på lite andra tider än vad han brukar, först sov han i en timme vid halv 11 och sen sov han en timme vid 4 och så sent får han egentligen inte sova om han inte är sjuk. Så på kvällen när han skulle sova så var han ju såklart inte så trött, så han fick vara upp med oss och se på tv. Men det blir lite andra tider när man är sjuk! Han somnade inte försen 22.30, men han vaknade faktiskt tidigt idag ändå. Så nu ligger han och sover, det är bra eftersom det är hans vanliga sovtid nu och då kanske han somnar i tid ikväll :)

Men han är fortfarande inte pigg, imorse hade han inte så hög feber. Ca 38 grader, men han började hosta inatt.. Hoppas att han blir frisk snart, min lilla prins! ♥ Men det blir nog en lugn dag idag också, imorn hoppas jag att han mår bättre för då har jag en tid på MVC och jag vill gärna att Johan och Lucas följer med då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback