Förlåt för dålig uppdatering på bloggen! M...

dsc00377 (MMS)

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen! Men jag är så sjukt trött på kvällarna så jag orkar knappt sitta vid datorn. Är ju i skolan på dagarna och sen så vill jag ju vara så mycket som möjligt med Johan och Lucas! Nu är ju Johan i ed på älgjakt och kommer hem på onsdag. Så nu är det bara jag och Lucas hemma. vi går upp tidigt för att gå till dagis och sen går jag vidare till skolan. Idag slutade jag tidigare för att gå till ögonläkaren med Lucas, det gick bra där så de va skönt. Sen gick vi till stan en sväng och efter det hem och lämna alla grejer och äta lite. Sen gick vi till mamma och Emma och gick promenad med dom :) på vägen hem handlade vi lite mat. Klockan var rätt mycket när vi kom hem så vi har mest myst i soffan innan Lucas somnade. Jag hade oxå kunnat somna då egentligen, men jag åt lite och sen va jag tvungen att vänta på att diskmaskinen skulle bli klar innan jag kunde gå och lägga mig. Är så trött nu i början av graviditeten så nu ska jag sova! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback