101025

Denna dagen har vart både bra och dålig. Dålig för att jag har vart så fruktansvärt trött och Lucas har vart på gnällhumör delar av dagen.. Bra för att jag har fått umgås med Lucas hela dagen, första Mvc besöket och middag hos mamma.

Imorse åt vi frukost och myste framför barnprogram innan vi gjorde oss iordning för att åka till mvc. Jag har skrivit om mvc besöket i inlägget innan. När vi kom hem var Lucas trött och det var dags för honom att sova, gick upp och la honom och han somnade. Jag va också trött så jag gick ner för att slö titta på tv och kanske sova lite, men Lucas vaknade efter typ 10 minuter och ville inte somna om.. Vet inte rikgit vad det var för fel förutom att han var trött, men han skrik och va ledsen i typ 1 timme innan han till slut somnade sittande i soffan. Tyvärr sov han bara i max 20 minuter, men sen va han iaf gladare. Så medans han gick runt och lekte så vilade jag i soffan en stund. Vi åt lunch, lekte och myste under dagen.

Vid halv 6 när Johan kom hem så åkte vi till mamma & Emma och åt mat :) Blev en kort sväng där för Lucas skulle ju sova vid 7. Nu ska jag snart sova, är hur trött som helst och imorn är det skola igen. Godnatt!


Lucas städar golver med en våtservett, sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback