101101

Imorse vaknade Lucas klockan 6 av Johans larm, men när Johan hade gått så ville ju inte Lucas somna om.. Så det va ju bara att gå upp och fixa frukost. Jordgubbsyoghurt och skivad banan blev det till frukost för Lucas, en av favortiterna till frukost enligt lilleman! Han är väldigt duktig på att äta yoghurten med sked, men när han börjar bli mätt så måste man ju leka lite med skeden också :P Nu på morgonen har vi bara myst och busat ♥ Denna veckan är vi lediga från dagis & skola, bara Johan som jobbar. Jag har höstlov onsdag-fredag, men jag kände att jag behövde en vecka ledigt och bara mysa med Lucas nu efter det tråkiga som har hänt så jag tog ledigt måndag-tisdag också. Så då får ju såklart Lucas vara hemma från dagis!

Idag ska vi träffa mamma, Frida & Sara vid halv 11, dom skulle till vårdcentralen en sväng och sen ska jag gå in lite snabbt på pushing the pins och kolla vad det kostar med en tatuering som jag har funderat på ett tag, så får vi se om jag har råd med den nu eller om jag ska vänta. Lite senare idag ska vi nog träffa Melissa & Vincent :)

Nu ska jag duscha & Lucas ska bada och sen ska vi göra oss iordning för att möta mamma, Frida & Sara.
Ha en bra dag!



Lucas äter frukost


Busunge ♥

Kommentarer
Postat av: Kusin Lisa

Haha, vad duktig han är!

Bara "lite" söligt!

2010-11-01 @ 10:04:35
Postat av: Sandra & Novalie

Han är så otroligt lik dig, sötnosen. Bor ni i hus eller lägenheten? tänkte på trappan man ser bakom lucas? kram

2010-11-01 @ 10:06:53
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback