Måndag

Idag blev det en promenad till vårdcentralen tillsammans med mamma & Sara, men denna gången va det inte Lucas som skulle dit utan Sara som skulle få någon spruta. Jag & Lucas väntade utanför med vovven Ossi medans dom gick in. Frida va redan på vårdcentralen för hon skulle också få en spruta, sen gick Sara & Frida hem med Ossi och jag, mamma & Lucas gick en sväng på stan. Lucas sov i vagnen och jag & mamma kollade lite i affärer :) Köpte en tomtedäkt till Lucas, köpte inget mer men jag hittade lite andra fina saker som jag funderar på att köpa till Lucas i julklapp. Sen gick mamma hem och det gjorde ja & Lucas också, Lucas sov fortfarande när vi kom hem så han fick ligga kvar i vagnen.

Efter en stund när jag kände på mig att Lucas skulle vakna strax så fixade jag iordning lunch, slängde in en falukorv i ugnen med lite tomater och så gjorde jag potatismos till det. Lucas åt hur mycket som helst :P Nu på eftermiddagen så har vi bara myst och lekt. Vi byggde torn (jag byggde & Lucas rasade :P), läste böcker, lekte "jage" såg på tv och bara hade det mysigt ♥ Nu sover Lucas sen 2 timmar och jag ska strax gå och lägga mig också tänkte jag. Imorn har jag inga planer alls..


Mamma älskar dig!! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Ohh, vilka härliga bilder! Vad fina ni är :)

2010-11-01 @ 21:59:34
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

härliga bilder :)

2010-11-02 @ 08:01:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback