101124

Dags för lite uppdatering på bloggen kanske! Vi har precis ätit mat och nu sitter jag här vid datan och gör ingenting. Har grymt ont i ryggen & axlarna..

Igår fick jag gå hem en timme tidigare från praktiken för att det inte fanns något att göra. Gick till dagiset för att hämta Lucas, men han låg fortfarande och sov så jag gick hem och hämtade Maja för att sedan gå tillbaka till dagiset och hämta Lucas :) När vi kom hem så myste vi i soffan, åt frukt och såg på tv. När Johan kom hem så åkte vi till torp för att handla mat, blev ett lass för drygt 1000 kronor. På kvällen hämtade pappa Maja.

Idag vaknade jag vid 6 av att lampan i taket tändes av Lucas som skulle leka med bilarna.. Johan åkte iväg till jobbet och ja låg kvar en stund och halvsov medans Lucas lekte. Gick upp efter en liten stund och så åt vi frukost och gjorde oss iordning innan vi gick till dagis & praktik. Denna dagen har vart väldigt seg, vet inte hur många gånger jag kollade på klockan under dagen.. Tillslut va iaf klockan halv 3 och jag kunde gå och hämta Lucas! När vi kom hem orkade vi inget annat än att sitta i soffan och äta frukt & smörgås och se på tv tills Johan kom hem.

Nu ska jag strax ge Lucas välling innan han ska sova. Sen ska jag lägga mig i soffan med chokladbollarna som jag gjorde för en stund sen och se på "Maria Wern". Hoppas att det känns bättre i ryggen imorn för annars vet jag inte hur jag ska orka torsdag-fredag och sen den sista veckan på praktiken.. Så sjukt ont..



Mammas älskling! ♥  (Mobilbild)

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Det blir grymt bra bilder med din mobil :)

2010-11-24 @ 20:15:35
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback