101111

Det blev ingen skola för mig idag.. När jag hade lämnat Lucas på dagis och var på väg till skolan så halkade jag och slog i benet, så jag kände att jag inte skulle orka gå ända upp till I17 och sen stå och laga mat hela dagen med ett ben som gjorde ont.. Det var svinhalt ute, så jag fick gå sakta hemåt istället. Skrev på mitt skolarbete när jag kom hem och så såg jag lite på tv. Det var hur tyst som helst hemma, är inte van vid att vara hemma utan en liten kille som springer runt och leker :P För att ha något att göra så målade jag en tavla.


Arbete om livsmedelshygien

Benet kändes lite bättre under dagen, men jag är fortfarande öm.. Vid 3 gick jag bort till dagiset för att hämta Lucas, tog en stund att gå dit och hem eftersom jag gick så sakta. När vi kom hem fortsatte jag med tavlan och Lucas ritade med kritor :)



Tavlan


Lucas målar :)




Kommentarer
Postat av: Frida

NEj, vad typiskt!!! Hoppas att det känns bättre i benet!!! Tavlan blev jättefin!!! :D

2010-11-11 @ 22:53:22
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken fin! Använder du någon mall för att få till texten så?

2010-11-12 @ 09:10:53
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback