101102

Idag efter att vi hade ätit lunch och Lucas hade sovit på förmiddagen så mötte vi upp Melissa & Vincent och Ida & Lukas på stan. Det regnade ute men vi gick kungsgatan ner och in på lindex och sen gick vi kungsgatan upp igen till öppna förskolan. Det var kul att komma dit igen, dom hade gjort om en del sen vi var där sist. Kommer inte ens ihåg när det va, sist jag & Lucas va där måste ju ha vart i våras eller nåt.

Vincent & Lucas va dom största barnen där idag, känns inte som om det var längesen det var dom som va minst där och bara låg på filten och tittade. Nu sprang dom runt och rev ut alla leksakerna medans dom mindre barnen låg på filten :P Dom tyckte att det var kul att va där och leka men varken Lucas eller Vincent var intresserade av sångstunden, dom ville inte sitta still alls.. Men när vi stod upp och sjäng så lyckades vi få med pojkarna, men jag & Melissa konstaterade att det var mycket lättare på sångstunden och springa runt och kasta upp barnen i luften när dom va mindre. Vi va helt slut efter sångstunden efter att ha sprungit runt i ring och snurrat & kastat upp barnen :P Blev såklart lite fika där också.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, upp tidigt imorn (som alla andra dagar).
Måste hinna:
- Äta frukost
- Lucas ska ha frukost
- Jag ska duscha
- Lucas ska bada
- Göra mig iordning
- Klä på Lucas
- Packa skötväskan

Ja ni vet alla vanliga saker som man gör på morgonen när man ska iväg med barn :P Mamma hämtar oss vid 9, ska till göteborg tillsammans med mamma, Frida & Sara :) Hoppas att jag hittar många julklappar!





Lucas & Vincent på öppna förskolan :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha gu vilken härlig min Vincent gör på bilderna speciellt den första :D å vincents strumpor ligger som vanligt överallt haha

2010-11-03 @ 08:46:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback