Värme & sol!

Nu är sommaren verkligen på väg! Igår efter att vi hade vart på bvc gick vi hem till Melissa & Vincent! Där blev jag bjuden på lunch och killarna lekte lite :) När vi ätit klar bestämde vi oss för att gå ut, det var ju hur varmt och skönt ute som helst så det gick ju inte att sitta inne. Dessutom så behövde båda killarna sova så vi la dom i vagnarna och gick på promenad, det dröjde inte länge innan dom små sov. Vi var ute och gick i 1½ timme ungefär, det var skönt att bara gå och njuta av värmen och prata om allt och ingenting.




När killarna vaknade så gick vi och köpte varsin glass :) Satte oss i skuggan på gräset och bara njöt! :)





Lucas blev jätteglad när han fick en helt egen glass ;P Han har bara smakat på min eller Johans förut.
Kan säga att han åt upp den väldigt fort! Min sötfis ♥



Sen hände det en mindre rolig sak! :( Vincent gick med sin vagn och ramlade baklänges i gruset, stackarn! Så vi gick till vårdcentralen för att kolla så det inte var något allvarligt. Som tur va så gick det bra! Men Vincent fick en bula och ett litet sår i bakhuvudet :( Alla barn ramlar ju ibland, men man blir så rädd när det händer!


Större delen av dagen var jättemysig! Det var bara väldigt synd att den slutade som den gjorde..

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

ja gud mitt hjärta gick i tusen bitar typ fy fan va hemskt det va :(



men resten av dagen va ju super skoj :D

2010-05-20 @ 10:26:08
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback