Torp (10/11)

Igår åkte jag & Lucas ut till torp tillsammans med Emma :) Vi provade lite kläder på Vero moda, men annars var vi bara i olika skoaffärer och kollade :P Vi var nog inne i alla skoaffärer som finns på torp, 2 gånger affär. Men det slutade iaf med att jag köpte ett par skor till mig och ett par sandaler till Lucas, och Emma köpte ett par skor till sig :) Jag köpte även en t-shirt till Johan.
Johan kom och hämtade oss vid 5 och så körde vi hem Emma. Sen åkte vi hem och bytte om till träningskläder innan vi åkte och lämnade Lucas hos mamma & Emma (inte den Emma vi var på torp med). Så åkte jag och Johan iväg för att träna på gym, blev en timmes träning och sen åkte vi till mamma och åt mat.


På bussen ut till torp


Lucas tyckte att spegeln utanför provrummet på Vero moda var skoj :) Sen kröp han även in till Emma när hon provade kläder :P


Lucas nya sandaler, som blinkar när man går :P


Mina skor


Tröjan som Johan fick av mig

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hihi fan vilka tuffa sandaler :D

2010-05-11 @ 14:31:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback