Lördag

Klockan är bara 11, men vi har hunnit göra en del ändå. Dagen började vid 8 och då lyfte vi över Lucas till våran säng och låg och myste alla 3 ♥ Efter någon  timme gick vi upp och åt frukost, Lucas kladdade med gröten så efter frukosten badade jag & Lucas :) Nu sover Lucas igen efter massa lek och bus på golvet, han kryper runt hela tiden nu!





Vid 1 ska vi ut till torp, där ska vi fika/äta lunch med Johans syster och hennes pojkvän :) Sen går vi nog runt och kollar i affärer. Har ju en del pengar & presentkort som jag fick när jag fyllde år, så vi får väl se om jag hittar något fint att köpa. Efter torp vet jag inte vad vi hittar på.


Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback