Trevlig dag på stan!

Idag när vi vaknade så hade vi bara en sak planerat och det var att gå till bvc för att Lucas skulle få första svininfluensa sprutan. Så vi åt frukost och tog det lugnt på morgonen, Lucas sprang runt lite i gå-stolen medans jag läste ett par bloggar. Så frågade Emma om hon kunde komma hit en sväng under dagen, men eftersom vi skulle till bvc så bestämde vi att jag & Lucas skulle komma hem till henne efter att Lucas fått sprutan. Jag hade inte sett hennes lägenhet än så det var kul att gå dit. Och sen var det riktigt kul att träffa Emma eftersom det var ett tag sen! Vi var uppe i hennes lägenhet en stund och pratade lite och Lucas kollade på Emmas fiskar :) Men sen var det dags för Lucas att få lunch så då gick vi ner till stan och åt lunch på rådhuscafét, jag och Emma beställde varsin tacotalrik och Lucas åt mat som jag hade med till honom.

Efter det gick vi en stund på stan och kollade lite på kläder innan Emma skulle iväg och jobba. Lisa hade messat under tiden vi åt lunch och frågat om jag ville träffas vid 5 och ta en fika. Så vid 3 gick jag hem till mamma & Emma en stund för att ha något kul att göra medans jag väntade på att klockan skulle bli 5. Mötte Johan och Lisa nere på stan vid 5 och så gick vi till Coffee roomer och fikade lite. Efter det gick vi en sväng på stan innan vi åkte hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback