Cactuz sallad och promenad på stan

Idag skulle vi egentligen ha gått till bvc men dom ringde på morgonen och sa att Malin va hemma med sjukt barn. Så eftersom vi inte hade något annat planerat så tänkte jag att det blir väl en dag hemma istället. Men så frågade Melissa om vi ville med och äta lunch på stan, och de ville vi såklart :)

Så vid halv 12 mötte vi Melissa & Vincent och gick ner till stan, där mötte vi Rebecca & Tiger och gick till cactuz för att äta lunch :) Sedan gick Becca & Tiger för att möta Simon och jag, Melissa och barnen gick vidare på stan. Först blev det en sväng till Pushing the pins, Melissa skulle prata med tatueraren som ska göra hennes tatuering på fredag. Efter det gick vi till Melissas frisör och en sväng till biblioteket. Gick även till min frisör och bokade tider till mig & Johan. Sedan gick vi en sväng till Åhlens och Lindex och innan vi gick hem så åt vi varsin glass på donken :) En trevlig dag!



Dom söta busungarna! (Bildena är lånade från Melissa)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback