Tisdag

Idag gick jag och Lucas till öppna förskolan :) Kul! Lucas lekte och jag pysslade lite. Men vi fick gå lite tidigare eftersom vi skulle till bvc vid 4 och Lucas behövde sova lite innan.

Lucas hade gått ner lite i vikt nu när han har vart sjuk eftersom han inte ätit som vanligt.
Den 26/1 vägde han 9,7 kg
På näl den 23/2 vägde han 10 kg
Och idag vägde han nästan 9,8 kg

Men han hade iaf växt på längden, från 73,5 förra gången på bvc till 75,5 idag :)



Efter bvc gick jag & Lucas hem och strax efter kom Johan. Men Johan skulle iväg och posta ett paket och fixa lite på banken, så han tog med Lucas i vagnen och gick en promenad. Blev lite ensamt här hemma när dom var borta en timme. Nu på kvällen har vi ätit mat och sett lite på tv, nu sover Lucas :)

Imorn ska jag & Lucas till ögonläkaren igen, klockan 9 ska vi vara där. Efter det har jag ingen aning om vad vi ska göra..?



Kommentarer
Postat av: M

SÖT

2010-03-03 @ 00:09:31
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

Sv: je, eller hur.

det kanske är bäst att man skapar sin egen bok på datorn eller bara köpa en bok med blanka sidor och klistar in bilder samt skriva in viktiga datum.. osv :)

2010-03-03 @ 23:08:04
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback