Städa, städa, städa

Idag vaknade Lucas vid 7, men vå låg kvar i sängen och myste till klockan 8 då ville inte Lucas ligga still mer. Efter frukosten busade vi massor och dansade till The Baseballs, Lucas skrattade hela tiden ♥ Kvart över 10 somnade Lucas i sin säng och jag passade på att damma och plocka undan överallt i lägenheten. Jag hann även städa toan och tömma kattlådan innan Lucas vaknade, han sov i 1h & 25 min :) När han hade vaknat så åt han lunch och sen busade vi lite innan jag dammsög hela lägenheten, Lucas sprang efter dammsugaren i sin gå-stol. När jag var klar med dammsugningen så började Lucas såklart dra ut allt från hyllorna igen, busunge. Har även satt på två maskiner med tvätt och kört en diskmaskin med disken som blev igår när Johan gjorde massa mat till Lucas :) Han lagade korv stroganof med ris och köttfärssås med pasta.

Innan jag åt Lunch och Lucas fick lite mellanmål så badade vi, Lucas tycker verkligen att det är kul att bada :) Nu sover Lucas igen och jag ser lite på tv. Har ingen aning om vad som händer i eftermiddag/kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback