Jag tävlar hos Anna!

Eftersom både jag och Lucas är hostiga och snoriga så ligger vi här hemma i soffan och myser större delen av dagarna. Lucas sover väldigt mycket både på dagen och natten när han är sjuk, vilket är skönt eftersom han faktiskt blir frisk ganska snabbt då och så slipper han ju känna hur dåligt han mår.. Och eftersom jag också är förkyld och har huvudvärk så är det skönt att han är så lugn, för då kan jag ligga och vila i soffan och se på One tree hill med min lilla älskling i knät! ♥

Har inte så mycket att skriva om nu när vi är sjuka. Men för att ha något roligt att göra så är jag med i lite olika tävlingar på bloggar som jag läser. Igår lämnade jag en kommentar på Tumadres blogg för att vara med och tävla om en namntavla till Lucas! Och idag tävlar jag hos Anna om produkter från apoteket! :)

Jag är med och tävlar om massor av babyprodukter från Apoteket hos
ANNASARA.NET! Var med och tävla du med, klicka här!
Hela tre deltagare vinner jättefina priser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback