Strandpromenaden

När jag och Lucas hade gjort oss iordning i förmiddags så gick vi hem till Becka, där va även Sandra :) Så vi gick ner till strandpromenaden och åt lunch på cafét och sen gick vi ner och kände på vattnet. Det börjar bli skönt i vattnet nu, blir kanske ett dopp snart. Vi han även med att sitta i solen och bara njuta en stund innan vi gick hemåt. Johan hämtade mig & Lucas och så passade vi på att handla lite innan vi åkte hem.

Vi lekte och busade med Lucas innan han skulle sova och sen gjorde vi tacos och såg på "Anna Phil". När maten var slut så åkte Johan på nån bilträff i Trollhättan, han är fortfarande kvar där. Och jag har sett på One tree hill hela kvällen :P Nu ska jag gå och lägga mig, är hur trött som helst! God natt!






Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Vi får se om jag ska fortsätta med morgondagens stjärna, vart inte så stort intresse som jag ville :P



Ska nog göra ett inlägg där alla som kommenterar och vill bli länkade blir det!



Allt bra med dig i denna värme?

2010-06-05 @ 13:56:24
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback