Mat i Lübeck (16/6-10)

I Tyskland skulle vi bo på ett vandrarhem som låg i hamburg. På vägen dit stannade vi i Lübeck för att äta mat. Vi hittade en restaurang som heter "Lübecks Nudelkontor", där var det väldigt god mat och trevlig personal!











Som ni ser så skriver jag inte jättemycket, utan låter bilderna tala istället. Men jag har så mycket som jag vill lägga upp från resan så det är lättast såhär! Hoppas ni är nöjda ändå, och är det något ni vill ändra på så är det bara att säga till. Men glöm nu inte bort att kommentera så att jag också får något roligt att läsa när jag sätter mig vid datan. Idag har det tex vart ca 30 stycken som har kikat in, så några kommentarer kan jag väl få :) (Men glöm inte att om ni vill ha svar på kommentaren så måste ni lämna mailadress eller en adress till eran blogg om ni har någon! Mailadressen syns inte för någon annan än mig.)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det din mat på bilden längst ner? För den såg galet god ut!!

2010-06-22 @ 15:30:33
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback