HEEEEMMA!

Nu är vi hemma igen, efter 2 veckors semester utomlands. Det har vart riktigt härligt att vara iväg, men det är ju skönt att få komma hem igen! Speciellt efter dagens resa, vi åkte klockan halv 8 imorse och kom hem efter 22.

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat så mycket när vi har vart iväg!! :( Jag tog ju med mig datorn för att jag hoppades att jag skulle kunna blogga kanske en gång om dagen iaf, men är det semester så är det! :) Jag visste ju att det fanns internet i huset som vi var i Italien så där hade jag tänkt blogga lite då och då, men det fanns inte så mycket tid till det eftersom man vill göra så mycket annat på semestern. Och så var det inte världens snabbaste internet så jag hade ingen ork att sitta så länge vid datorn när man kunde ligga i poolen istället :P

Men jag lovar att jag ska lägga upp bilder och sånt från resan!! (Om ni lovar att kommentera ;P ) Nu ska jag iaf sova!! Så uppdateringen av resan börjar imorn :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hem!



Och ha inte dåligt samvete för att du inte har bloggat, är det semester så är det som sagt ;)

2010-07-01 @ 06:59:15
URL: http://karastebarn.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Taack :)

Ser fram emot alla semesterbilder här nu! ;)

2010-07-01 @ 08:55:50
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback