100610

Förlåt för dålig uppdatering, ska bli bättre nu när jag är frisk igen! :) Idag har jag & Lucas vart på bvc, det var ju inte så längesen vi var där men jag ville kolla Lucas vikt innan vi åker iväg på semester. Han hade inte växt något på längden sen sist, men han hade gått upp lite i vikt :)

Nu har vi precis ätit lunch och Lucas sitter på golvet bredvid mig och leker med en boll. Ska iväg till torp om en stund tillsammans med Frida :) Jag måste till apoteket för att köpa saker som vi ska ha med på resan och så måste jag byta ett par shorts som jag köpte förra helgen för dom var för stora kände jag nu när jag gick runt i dom hemma. Och så ska jag köpa studentpresent till Lucas moster som tar studenten imorn och en födelsedagspresent till Lucas farfar som fyller år på lördag :)

Nu ska jag leka med Lucas! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback